1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
1.1 Obchodní podmínky thermeyetec.cz platí pro nákup v internetovém obchodě www.thermeyetec.cz. Účelem těchto obchodních podmínek je vymezit a upřesnit práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) na jedné straně a kupujícího (zákazníka, spotřebitele) na straně druhé.
1.2 Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.thermeyetec.cz je Wici SK s. r. o., Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - městská část Staré Město, společnost je zapsána v obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava III, oddíl: Sro, vložka č. 157054/B, IČO: 54239303, DIČ: 2121613153, firma je plátcem DPH.
1.3 Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem Slovenské republiky. Pro účely zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovny prodávajícího v platném znění se spotřebitelem rozumí fyzická nebo právnická osoba, která nenakupuje zboží pro účely jeho prodeje jiným osobám, za účelem podnikání nebo výkonu zaměstnání či povolání. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami thermeyetec.cz zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník, v platném znění.
1.4 Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněné na stránkách e-shopu.
1.5 Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky elektronického obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu nebo e-mail odeslaný na adresu prodávajícího.
1.6 Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace jakož i telefonické komunikace.
1.7 Spotřebitelská smlouva je kupní smlouva, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně dodavatel a na druhé straně spotřebitel, který nemohl individuálně ovlivnit obsah dodavatelem předem připraveného návrhu na uzavření smlouvy.
1.8 Uzavření kupní smlouvy se rozumí objednávka kupujícího, která představuje návrh na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího s návrhem kupní smlouvy kupujícímu tj. závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.9 Prodávaná věc musí mít požadovanou, případně právními předpisy stanovenou jakost, množství, míru nebo hmotnost a musí být bez vad, zejména musí odpovídat závazným technickým normám.
1.10 Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při jejím převzetí kupujícím. U použitých věcí neodpovídá prodávající za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla dojednána nižší cena.
1.11 Nabytím vlastnického práva přechází na kupujícího nebezpečí nahodilé zkázy, zničení a poškození věci.
2. Ceny
2.1 Pro naše zákazníky platí ceny uvedené jako „Predajná cena“. Všechny ceny zboží a služeb jsou uváděny s DPH (23 %). Akční ceny jsou platné do data, které je uvedeno v detailech titulu, nebo do vyprodání zásob. Jakékoli dodatečné slevy, které jsou poskytovány nad rámec slev uváděných u jednotlivých produktů na naší internetové stránce, individuální slevy pro zákazníka, nebo slevy poskytované na základě spolupráce našeho internetového obchodu s třetími stranami, nejsou vzájemně kombinovatelné.
3. Objednávání zboží
3.1 Pro objednání zboží klikněte myší na obrázek košíku a titul bude vložen do nákupního košíku. Poté se budete moci rozhodnout, zda chcete nákup uzavřít (vyplníte připravený formulář), nebo pokračovat v nakupování. Po závazném potvrzení objednávky obdržíte okamžitě zpětné potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v kontaktním formuláři. Zároveň bude vaše objednávka archivována v sekci moje objednávky, do které budete mít přístup po přihlášení jen vy. Objednávky můžete uskutečnit několika způsoby: – on-line: vyplněním objednávkového formuláře – elektronickou poštou: office@thermeyetec.cz – telefonicky na čísle: +421 948 446 661 – osobně Všechny zaslané objednávky Vám potvrdíme nejpozději do 24 hodin elektronickou poštou nebo telefonicky. Všechny přijaté objednávky se považují za závazné.
4. Dodací lhůty
4.1 Při určování dodací lhůty vycházíme z dodavatelsko-odběratelských zkušeností, jakož i z aktuální dostupnosti produktu u dodavatelů. Její délka se obvykle pohybuje od 24 hodin do 72 hodin, v závislosti na skladových zásobách. V případě některých produktů se může tato doba prodloužit, o čemž Vás budeme informovat hned, jakmile budeme mít bližší informace o dostupnosti daného produktu (v některých případech to může být krátce po uplynutí původně udávané dodací lhůty). U zboží může být dodací lhůta delší (termín oznamujeme zákazníkovi individuálně – podle údajů poskytnutých dovozcem, se kterým spolupracujeme). V nabídce máme i zboží, u kterého je dostupnost těžší nebo nejistá – v takových případech se může stát, že zboží nakonec nebudeme moci dodat, i když je možné si ho objednat. Pokud si objednáte zboží, které výrobce vyprodal, případně z jakýchkoli důvodů stáhl z prodeje a neinformoval nás, okamžitě Vás budeme informovat (telefonicky, e-mailem). V případě produktů, které ještě nebyly vyrobeny, uvádíme orientační termíny – objednané zboží vám pošleme okamžitě, jakmile nám ho výrobce dodá na sklad. Objednávky vyřizujeme průběžně každý pracovní den.
5. Způsob dodání zboží
5.1 Zboží posíláme kurýrem za poplatek (viz níže „Poštovné a jiné poplatky“). Jelikož jsme zároveň klasický obchod, zboží si po internetové objednávce můžete vyzvednout i přímo v naší prodejně při zachování ceny z internetového obchodu. Pokud Vám zboží nebo oznámení o uložení na výdejním místě nebylo doručeno ani do 7 dnů po našem e-mailu, resp. SMS o expedici, kontaktujte nás. Bližší informace o Vašem balíku a možných důvodech nedoručení vám po prověření následně poskytneme e-mailem.
6. Platební podmínky
V internetovém obchodě www.thermeyetec.cz může kupující uhradit kupní cenu tímto způsobem: • dobírka (platíte až při doručení zboží) – hotovost (osobní odběr) • platební brána – platba kartou • nákup na splátky – Quatro • dárkový poukaz (při platbě za objednávku dárkovými poukazy se z dárkového poukazu nevrací) V každé zásilce je přiložena faktura – daňový doklad, která zároveň slouží jako záruční list (pokud jste si nepřáli jinak). Pokud doklad chybí, prosíme informujte nás co nejdříve telefonicky nebo na e-mailovou adresu: office@thermeyetec.cz
7. Poštovné a jiné poplatky
K uvedeným cenám připočítáváme následující poštovné podle způsobu a adresy dodání. Viz níže: • Kurýr SR – 150 Kč platba převodem • Kurýr ČR – 220 Kč platba převodem • za platbu na dobírku se připlácí 37 Kč ke standardnímu poštovnému • při objednávce nad 2 500 Kč poštovné neúčtujeme Jiné poplatky ani balné neúčtujeme. V případě rozdělení jedné objednávky na více zásilek na základě Vašeho přání Vám může být účtováno poštovné za každou zásilku samostatně.
8. Záruční doba
8.1 Na zboží objednané v internetovém obchodě thermeyetec.cz je standardně záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na adresu: office@thermeyetec.cz nebo telefonicky v pracovní dny na +421 948 446 661. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.
thermeyetec.cz ručí zákazníkovi za:
• dodržení ceny, která byla platná v době odeslání objednávky
• dodání zboží tak, aby nebylo poškozeno
• dodání zboží v takovém množství a sortimentu, v jakém bylo uvedeno na objednávce
• při elektronické platbě (převodem / platební kartou) ručíme za vrácení peněz, pokud překročíme maximální dodací dobu produktů (pokud o to zákazník požádá)
• přiložení daňového dokladu, pokud si zákazník nepřál jinak
thermeyetec.cz nenese odpovědnost za:
• zpožděné doručení zboží zaviněné doručovatelem (kurýr, Packeta)
• zpožděné doručení zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce
• poškození zaviněné doručovatelem (kurýr, Packeta); viditelně poškozené zboží (poškozený obal balíku apod.) nepřebírejte!
9. Stornování objednávky
9.1 Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, která ještě nebyla vyřízena, co nejdříve nás kontaktujte a uveďte číslo Vaší objednávky. Pokud již byla Vaše objednávka zaplacena, peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého jste zaplatili. Zároveň si vyhrazujeme právo stornovat Vaši objednávku na zboží, pokud Vám ho již nebudeme schopni dodat z důvodu jeho vyprodání nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s Vámi nedohodneme na náhradním plnění. O stornování objednávky Vás budeme bezodkladně informovat telefonicky nebo e-mailem.
Přejeme příjemné nakupování…