1. Všeobecné ustanovení
1.1. Prodávaná věc musí mít požadovanou, případně právními předpisy stanovenou jakost, množství, míru nebo hmotnost a musí být bez vad, zejména musí odpovídat závazným technickým normám.
1.2. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při jejím převzetí kupujícím. U použitých věcí prodávající neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
1.3. Nabytím vlastnického práva přechází na kupujícího nebezpečí náhodné zkázy, zničení a poškození věci.
2. Lhůty pro uplatnění reklamace
2.1. Obecná záruční lhůta je 24 měsíců a počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Pokud se na prodávané zboží vztahuje záruční lhůta delší než 24 měsíců, je prodávající povinen vydat kupujícímu při prodeji záruční list s vyznačením záruční lhůty. V záručním listu jsou uvedeny podmínky a rozsah této záruky.
2.2. Práva z odpovědnosti za vady musí kupující uplatnit v záruční lhůtě, jinak tato práva zanikají.
3. Místo uplatnění reklamace
3.1. Kupující je povinen uplatnit právo z odpovědnosti za vadu bez zbytečného odkladu po projevení vady u obchodního zástupce. Pokud je zboží nadále používáno kupujícím s vadou, v důsledku čehož je vada neodstranitelná, reklamace nebude prodávajícím uznána.
3.2. K uplatnění reklamace je nutné vyplnit
reklamační formulář, ve kterém uvedete druh zboží, kdy bylo zakoupeno, rozsah vady, datum a podpis.
3.3. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete na adresu , Wici SK s. r. o., Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto. Zboží neposílejte na dobírku, protože nebude převzato. Do balíku přiložte vyplněný reklamační list a kopii dokladu (účtenka z pokladny, faktura), který jsme Vám zaslali se zbožím.
3.4. Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme bezodkladně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a dohodneme se s Vámi na rychlém vyřízení problému.
4. Odstranitelné vady
4.1. Pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby vada byla bezplatně a řádně odstraněna a prodávající je povinen tuto vadu bez zbytečného odkladu odstranit do 30 dnů od uplatnění reklamace.
4.2. Za odstranitelné vady se považují vady zboží, jejichž odstraněním neutrpí kvalita a užitné vlastnosti zboží.
4.3. V případě, že prodaná věc ještě nebyla použita, může kupující požadovat výměnu zboží. Totéž může kupující požadovat i vůči součásti věci, pokud se vada týká pouze této součásti.
4.4. Prodávající má možnost místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou.
4.5. Pokud se jedná o odstranitelné vady, avšak kupující nemůže věc užívat pro opětovné vyskytnutí se vady po 3. opravě nebo pro větší počet oprav, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit.
4.6. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy měl povinnost věc převzít, se do záruční lhůty nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, a o provedené opravě.
5. Neodstranitelné vady
5.1. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od kupní smlouvy odstoupit.
5.2. Pokud se jedná o neodstranitelnou vadu, při které lze zboží používat, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží. Při určování výše přiměřené slevy se bere v úvahu charakter vady, stupeň a způsob opotřebení věci, délka používání a možnosti jejího dalšího užívání.
6. Záruční doba
6.1. Na zboží objednané v internetovém obchodě thermeyetec.cz je standardní záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Neúplnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na adresuoffice@thermeyetec.sk nebo telefonicky v pracovní dny na +421 948 446 661. Pozdější reklamace neúplnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.
7. Ochrana soukromí a osobních údajů
7.1. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění.
7.2. Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti pro doručení zboží nebo služeb, nebo státním orgánům v případě kontroly.
7.3. Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, telefonní číslo, e-mailová adresa.
7.4. Vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem řádného vyřízení Vaší objednávky.
7.5. Provozovatel je povinen zajistit osobní údaje před zpřístupněním neoprávněným osobám, a to pomocí bezpečnostních opatření.
7.6. Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů při registraci v e-shopu za marketingové účely, souhlasil se zasíláním zejména e-mailových zpráv na kontaktní e-mailovou adresu, telefonním kontaktováním nebo zasíláním adresní pošty na kontaktní adresu.
7.7. Osobní údaje pro marketingové účely v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo, adresa a e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let.
7.8. Svůj souhlas může kupující kdykoli písemně odvolat zasláním Odvolání ke zpracování osobních údajů, přičemž tyto okamžitě zablokujeme nebo zlikvidujeme. A z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat pro marketingové účely.
7.9. Pokud kupující souhlasil se zpracováním osobních údajů při registraci v e-shopu s registrací do věrnostního programu, souhlasil se shromažďováním získaných osobních údajů včetně informací o objednávkách za účelem poskytování slev.
7.10. Osobní údaje pro věrnostní program v rozsahu jméno a příjmení, telefonní číslo, adresa a e-mailová adresa jsou poskytnuty na dobu pěti let.
7.11. Svůj souhlas může kupující kdykoli písemně odvolat zasláním Odvolání ke zpracování osobních údajů, přičemž tyto okamžitě zablokujeme nebo zlikvidujeme. A z naší strany Vámi poskytnuté osobní údaje již nebudeme používat ve věrnostním programu.
8. Vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy
8.1. Spotřebitel má na základě zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovny prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pokud je předmětem kupní smlouvy dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy je nutné učinit prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Pozdější odstoupení od smlouvy již není možné. Zboží je nutné zaslat na adresu , Wici SK s. r. o., Lermontovova 911/3, 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto. Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží neposílejte na dobírku, protože nebude převzato. Do balíku přiložte kopii dokladu (účtenka z pokladny, faktura), kterou jsme Vám zaslali se zbožím. Na odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je třeba vyplnit minimálně údaje označené „*“ – hvězdičkou
formulář odstoupení od kupní smlouvy. V případě, že bylo zboží již zaplaceno, peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů po obdržení vrácené zásilky, na účet, z kterého jste zaplatili, případně jinou formou podle vzájemné dohody. V případě neoprávněného vrácení zboží bude zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady. Alternativní řešení spotřebitelských sporů je možné řešit v České republice prostřednictvím
SOI.